Ieškoti

Garantija ir grąžinimas

Garantinis aptarnavimas

Visoms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kuri nurodoma kiekvienos prekės aprašyme. Jei pastebėjote gamyklinį broką, prašome susisiekti el. paštu pagalba@baldai23.lt arba telefonu +370 605 05015.

Garantijos galiojimo sąlygos:

  • surinkdamas gaminį, pirkėjas laikėsi nurodymų, kurie išdėstyti prie gaminio pridėtoje surinkimo instrukcijoje;
  • gaminys nebuvo modifikuotas ar kaip nors kitaip pakeistos jo savybės;
  • gaminys buvo naudojamas pagal paskirtį;
  • gaminys nebuvo sugadintas dėl pirkėjo kaltės;
  • gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims.

Tuo atveju, kai prekė turi gamyklinį broką ar yra netinkamos kokybės, įsipareigojame savo lėšomis pakeisti prekės dalis arba pakeisti pirkinį į naują prekę. Jei galimybės pakeisti prekės dalių ar pakeisti prekę į naują nėra, grąžiname už prekę sumokėtus pinigus. Pinigai už grąžintas prekes grąžinami į pirkėjo nurodytą banko sąskaitą per 14 kalendorinių dienų.


Prekių grąžinimas

Kokybiškas jums netikusias prekes galima grąžinti ar keisti per 14 kalendorinių dienų nuo prekių atsiėmimo ar pristatymo dienos. Dėl asmens higienos normų negalima grąžinti iš gamykliško įpakavimo išpakuotų čiužinių.

Norint grąžinti prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimą patvirtinantį dokumentą (sąskaitą faktūrą arba patvirtintą banko išrašą);
  • grąžinama prekė turi būti originalioje ir tvarkingoje pakuotėje (norėdami apžiūrėti prekę, galite perpjauti pakuotei uždaryti skirtas juostas);
  • prekė turi būti nenaudota ir nesugadinta kliento;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (negali būti nuimtų ir pažeistų etikečių, nuplėštų apsauginių plėvelių ir kt.). Šis punktas nėra taikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė;
  • kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima;
  • grąžinama prekė turi būti tokios pat komplektacijos, kokia buvo gauta (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti kartu su preke);
  • grąžinant prekes būtina grąžinti visas gautas dovanas (jei jos buvo pristatytos kartu su preke).

Norėdami grąžinti prekes, prašome susisiekti el. paštu pagalba@baldai23.lt arba telefonu +370 605 05015. Pinigai už grąžintas prekes grąžinami į pirkėjo nurodytą banko sąskaitą per 14 kalendorinių dienų.


Informuojame, jog prašymus ar skundus dėl mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai www.vvtat.lt, taip pat elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

Baldai23.lt © 2024
Pranešimas